KVALITET BLEDED LEARNING-a JE POVEZAN SA STAVOVIMA UČENIKA PREMA LMS-u
<p>Istraživanje je strukturirano na način da izvrši prikupljanje podataka<br />potrebnih za statističku obradu, plansko uvođenje blended learninga u srednje škole.<br />Na temelju prikupljenih podataka razvija se model za odlučivanje koji ima svoju<br />primjenu u donošenju odluka u procesu planiranja uvođenja blended learninga.<br />Učenici obuhvaćeni ovim ekspermentom na osnovu pokazatelja i statistike koju<br />bilježi LMS sistem ispituju se u vještini i brzini savladavanja obrazovnog programa<br />kreiranog u sistemu LMS, i kroz provedenu anketu će se iskazati faktori<br />zadovoljstva učenika prema LMS-u omjerom kojim utiče na kvalitet stečenog<br />znanja kod učenika. Isto tako će se prikazati koliko se učenici podstiću na<br />međusobnu saradnju i komunikaciju i koji faktori utiču na percepciju učenika o<br />stavovima prema LMS-u.</p>