UTICAJ ON-LINE MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
On-line marketing predstavlja veoma važan alat koji menadžment kompanijekoristi za njeno što bolje i kvalitetnije pozicioniranje na tržištu. Menadžmentkompanije primjenom on-line marketinga na efikasan, ekonomičan i efektivan načingradi odnose između kompanije sa jedne i potrošača, odnosno korisnika usluga sadruge strane. Za veoma kratko vrijeme u Republici Srpskoj i BiH, on-line marketingće postati uspješan i nezamjenljiv poslovni model koji će kompanije i njihovmenadžment obilato primjenjivati u svakodnevnom poslovanju. Menadžmentkompanija koji na vrijeme ne shvati online marketing, njegovu ulogu i značaj upozicioniranju na tržištu i uticaj na ponašanje potrošača, imaće malu iligotovonikakvu šansu u tržišnoj utakmici sa izuzetno jakom konkurencijom ijednostavno biće osuđen na poraz i gubitak tržišnog udjela.